Hill Climb Racing sinirsiz para ve yakit hilesi sadece apk

20 Aralık 2013 Cuma tarihinde yazıldı.
Yılbaşı yaklaşıyor android platformunun ünlü oyunları yavaş yavaş yılbaşı havasına girmeye başladılar bunlardan biriside hepinizin severek oynadığı bağımlısı olduğu ufak ama sürükleyici oyun Hill Climb Racing. Her güncellemesini iple çekiyorum açıkçası çünkü birçok yenilik geliyor versiyon 1.13.0 ise; bir yeni araç ve iki yeni bölüm eklenmiş bulunuyor. Oyunda yaşanan para ve yakıt sıkıntısını bildiğim için sizlere MOD olarak paylaşıyorum MOD bana ait değildir vakit ayıramadığım için ben yapmadım ama sorunsuz çalışmaktadır, yılbaşı havası oyun evrenini hakimiyetine almış bulunuyor. Yeni makinemize gelirsek Dragster denen oldukça hızlı bir araçtır, eklenen yılbaşı ve gece temalı iki bölüm bulunuyor. SINIRSIZ PARA VE YAKIT hilesi sizleri bekliyor. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.000.000'dan fazla indirilmiştir.

"Hill Climb Racing sinirsiz para ve yakit hilesi sadece apk" icin 0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popho Portal Wordpress Teması by Anarschi, Blogger Entegre Hit Adam