Clash Of Clans Hileli İndir Para hileli (Apk Android)

21 Kasım 2013 Perşembe tarihinde yazıldı.
,
Clash Of Clans Android cihazlarınızda oynaması keyifli bir strateji oyunu arıyorsanız kasabanızı inşa edebileceğiniz, birliklerinizi yetiştireceğiniz ve online olan binlerce başka oyuncu ile savaşabileceğiniz epik bir oyun olan Clash of Clans'ı kesinlikle denemelisiniz.
Stratejik planlama ve savaş deneyiminizi bir araya getirerek barbarlar, savaş büyücüleri, ejderhalar ve başka büyük savaşçılar üretebilri ve kendi klanınızı oluşturarak oyun dünyasını ele geçirmeye çalışabilirsiniz. Oyunun dikkat çeken özellikleri arasında şunlar yer alıyor:
  • Ücretsiz
  • Kasabanızı aşılmaz bir kale haline getirme
  • Dünyadaki diğer oyuncularla çarpışma
  • Büyük klan oluşturmak için diğer oyuncularla bir araya gelme
  • Çeşitli geliştirmelere sahip 10 özel ünite
  • Kasabanızı toplar, bombalar, tuzaklar ve duvarlar ile savunma
  • Goblin King'e karşı epik bir savaş yürütün
Clash of Clans'ın oynanışı ve arayüzü oldukça kolay ve herkesin hemen alışabileceği şekilde düzenlenmiş. Oyundan alabileceğiniz zevk diğer oyuncularla çatıştıkça daha da artacaktır.
Sitemizden modlu apksini indirebilirsiniz.



PC DOSYASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLA!

RAR ŞİFRESİ : 

KURULUM

Rar sifresi androidhilemekani.blogspot.com yaziniz sifre alanina
  1. Clash of Clans Hack tools indirin!
  2. Android telefonunuzu usb kablosu ile bilgisayarınıza bağlayın.
  3. Hack tools açıp, Detect device deyip telefonunuzu tanımasını sağlayın.
  4. Hilesini yapmak istediğiniz bölümün yanına istediğiniz miktarı yazın.
  5. Ve patch game  deyin.
  6. İyi oyunlar, Android hile mekani

Clash Of Clans Hileli İndir Para hileli (Apk Android) - Konu güncellendi#
Android Hile Mekanı Blog! Android Hileleli oyunlar

"Clash Of Clans Hileli İndir Para hileli (Apk Android)" icin 106 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Üstad dediklerinin hepsini yaptım , seçenekleride seçtim ancak hack yazan yere tıklayınca loading ekranı geliyor ve sürekli beklemede kalıyor. Bi yardımcı olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sırasıyla yaparsınız olacaktır emin olun#
      Ben kurmuştum :)

      Sil
  4. Aynisi bende de oldu ne yapmam gerekiyorr

    YanıtlaSil
  5. Hepsini sırasıyla yaptım . Uygulama inince otomatick hack programınıda indirdi ardınran rate yaptım. Hack butonu açıldı ancak hack butonuna tıklayınca loading please wait yazısı gelio ve 30 dk beklememe rağmen hiçbirşey olmadı.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Hocam 15 leveldeyim oyunu kaldirip mı yuklemem gerekiyor? Ise yararmi dersin

    YanıtlaSil
  8. Bu arada oyunda tirt oldu hbrin olsun. Hic bir sekilde ise yaramiyor.. adim adim anlatirsan sevinirim

    YanıtlaSil
  9. selam;
    sadece 2 mb boyutunda dosya var .apk sı nerede.bu dosyayı yuklemek istediğimizdede paket ayrıstırma hatası verıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adım adım anlatılmış yukarda #
      denilenleri harfi harfine yap.

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Şifre istiyor sanırım bu hileyi başka sitelerde de gördüm şifre almak için farklı şeyler istiyor ve buna kimse yanaşmıyo

      Sil
  11. bana sıkıştırılmış dosyadan çıkartmak için şifre lazım

    YanıtlaSil
  12. açıyorum şifre istiyor.

    YanıtlaSil
  13. hocam parola istiyo zip dosyasına

    YanıtlaSil
  14. şifreyi indirmek için telefon numarası felan istiyor sen yazsana be usta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam rar dosyasının içinde şifreyi almanız için yapmanız gerekenler yazıyor, bir siteye yönleniyorsunuz telefonunuzu onaylayarak dosyayı indiriyorsunuz içinde rar şifresi yazıyor.

      Sil
  15. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Rar şifresi düzenlendi#

    YanıtlaSil
  17. tele baglanmıyo bide hack tools ne

    YanıtlaSil
  18. telefonumu algılamıyor napmam lazım

    YanıtlaSil
  19. kardeşim rar şifresi nerde bulamadım ya da söyler misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RAR ŞİFRESİ : androidhilemekani.blogspot.com

      Sil
  20. kardeşim rar şifresin bulamadım sole r misin

    YanıtlaSil
  21. arkadaşlar hack toolsu indirdim yalnız detect device yazan kısıma tıkladığğımda hata veriyo ne yapmam gerek yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefon driwerini indir net fremework yuklu dyilse yukle

      Sil
  22. Telefo driwerinizin yuklu olduguna emin olunuz.

    YanıtlaSil
  23. şifreyi bulamadım ben ya buraya yazar mısınız lütfen

    YanıtlaSil
  24. ios da oluyomo olmuyosa yardım edebilirmisin teşekkürler şimdiden :)

    YanıtlaSil
  25. biri bana yardım etsin nasıl kendi oyunuma ayarlıcam

    YanıtlaSil
  26. Kardeş detective diyorum error diyo tanımıyo bir türlü telefonu bağlı telefon hemde pcye

    YanıtlaSil
  27. tamam güzel söylüyorsun driwer indir diyorsun da link verin iphonenin sabahtan beri arıyom bulamadım.

    YanıtlaSil
  28. Samsun icin kies iphone icin itunesi yukleyin otomatik driwerler yuklenir.

    YanıtlaSil
  29. rar şifresi istiyor .

    02/03/2014

    YanıtlaSil
  30. kardeş hack tools u hangi siteden indirelim. ayrıca bu bilgisayarda oluyormu

    YanıtlaSil
  31. kardeş hack tools u hangi siteden indirelim. ayrıca bu program resimdekiyle aynı değil

    YanıtlaSil
  32. Olmuyo Hata Mesajı Veriyo

    YanıtlaSil
  33. kardeşim ben kurdum çalışmıyor bütün herşey tamam ama bi hile noksan yardım ne biçim bi yazılım bu

    YanıtlaSil
  34. kardeş tekrar anlatırmısın bu kurulumun çalışma stilini bende general mobile var uygulayamadım gitti bunu kurucam diye bilgisayarı çökerteceğiz

    YanıtlaSil
  35. driveri nasıl indirip nasıl yüklicez driver linki verirmisiniz

    YanıtlaSil
  36. kardesm ben net fremework indirdim samsung s3mini benimki kies de kurdum pc ye baglıomm kies calısıo ama detect diyince hata verio

    YanıtlaSil
  37. abi hack tool indirilmiyor google play yada mobigane den nasil olacak?

    YanıtlaSil
  38. ben detect device diyorum hata diyor ben nasıl bunu düzeltebilirim driver yükleyeceksem nasıl yükliyebilirim bilgilendirimisiniz.

    YanıtlaSil
  39. YHa Ben İndirdim Kiesi Tabletemı İndiricem Yoksa Pcyemı

    YanıtlaSil
  40. abi ben kiesi felan kurdum ama hala error veriyor nedeni nedir acaba

    YanıtlaSil
  41. admin dediğin herşeyi yaptım kies i de yükledim ama tam detect device ye bastığımda hata veriyo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  42. Yanliz bizim PC arizali direk telofon için apk yokmu

    YanıtlaSil
  43. Bizim PC bozuk direk telefon apk yokmu

    YanıtlaSil
  44. abi dedect device diyince eror verior

    YanıtlaSil
  45. decdect device diyince eror verior neden olabilir

    YanıtlaSil
  46. unhandled exeption has occurred in a component in your application ıf you click continue . the application will ignore this error and attempt to continue . the specified module could not be found .(0x81729000e) BU ÇIKIYOR YARDIM EDERMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  47. unhandled exeption has occurred in a component in your application ıf you click continue . the application will ignore this error and attempt to continue . the specified module could not be found .(0x81729000e) YARDIM BU ÇIKIYOR

    YanıtlaSil
  48. Kies'i falanda kurdum... Ama işe yaramadı Hep error verip duruyor.

    YanıtlaSil
  49. hocam bi cevap verin ya Detect falan filan tıklıyo mhata

    driver link falan atın bari lütfen

    YanıtlaSil
  50. Windows 8 de çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  51. Wİndows 8 de çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  52. yardım edin programın şifresini giriyorum sonra Net framework v4.0.30319 hatası veriyo acil yardım abi :D

    YanıtlaSil
  53. abi ben detect device'ye basıyom the specified modile could not be found (0x81722900E) yazıyo abi yardım edermisin :D

    YanıtlaSil
  54. kardeşim ben pc den bluestack ile giriyorum nasıl yapıcam solermisin

    YanıtlaSil
  55. kardeşim ben pc den bluestacks ile giriyorum nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
  56. telefonu algılamıyo ne yapabilirıim ? GM Discovery

    YanıtlaSil
  57. kardes bu hack tools u nerden ındrıcez

    YanıtlaSil
  58. kardes bu hack tools u nerden indircez

    YanıtlaSil
  59. kardeşim winrar şifre istiyor bi şifre verebilecen mi...

    YanıtlaSil
  60. bi şifre veeeeeeeeeeeeerrrrr....

    YanıtlaSil
  61. lan yok böyle bi hile filan atmayın amınıza korum bak salalklar

    YanıtlaSil
  62. merhaba kardeşim ben uygulamayı indirdim telefonum note 2 bağladım pc ye ama cihaz ara kısmına geldiğimde hata veriyor

    YanıtlaSil
  63. casper tablet driver ını bilgisayara yükleyemiyorum yardımcı olun

    YanıtlaSil
  64. hocam cihazı tespit edemedi

    YanıtlaSil
  65. Kardesim kiesi de indirdim ama sonuc nafile. Bu baglanma isi olmuyor.

    YanıtlaSil
  66. admin nolur yardim et usb bağladım tmm da androidi secip detect device diyorum ama error veriyor :(

    YanıtlaSil
  67. hocam benim telefonu tanımıyor

    YanıtlaSil
  68. Anne benım telefonu tanımıyo

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popho Portal Wordpress Teması by Anarschi, Blogger Entegre Hit Adam